Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΙΜΩΝΑΣ



ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
(Τα στοιχεία δόθηκαν Ιούνιο του 2008)

Ημερομηνία γέννησης: 16-7-1931
Τόπος γέννησης: ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ
Θέση στην ομάδα: ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ
Αγωνιστικοί περίοδοι: 1947 - 1954 και 1955 - 1963.
Ενδιάμεση ομάδα: ΗΡΑΚΛΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ 1954-1955

Αξέχαστα παιχνίδια:
ΔΟΞΑ-ΕΛΠΙΔΑ 1-5 (1-7-1952)
ΜΙΚΤΗ ΑΝ. ΜΑΚ.-ΜΙΚΤΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ (στην Kαβάλα)
Μ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ-ΕΛΠΙΔΑ 1-2
(Η ΕΛΠΙΔΑ πήρε το κύπελο ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΑΣ)



Πιο ευχάριστες ανάμνησεις: “Ήμασταν πολύ αγαπητοί από τον κόσμο, μας εκτιμούσαν και από όπου περνούσαμε βγαίνανε από τα μαγαζιά για να μας κεράσουν. Δεν θα ξεχάσω ποτέ όταν ήρθε ο πατέρας μου να με δει να αγωνίζομαι (ΕΘΝΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΛΠΙΔΑ-ΔΟΞΑ 2-1,1953), μετά το ματς ο ΓΙΑΝΝΗΣ ο ΠΕΡΒΑΝΙΔΗΣ με κέρασε πάστα από το ζαχαροπλαστείο του ΝΤΟΝΤΗ (που ήταν δίπλα από τα γραφεία της ΕΛΠΙΔΑΣ, απέναντι από το καφενείο ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ) και μετά με πλήρωσε και πήγα σινεμα, ήταν το μεγαλύτερο πριμ που είχα πάρει”.
«Επίσης θυμάμαι όταν πήραμε το κύπελο (με ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ στη Θεσ/νικη) είχα παίξει τόσο καλά που μετά το ματς κατά τη διάρκεια των πανηγυρισμών των πολυάριθμων Δραμινών φιλάθλων μια κοπέλα καθώς ήμουν στους ώμους των φιλάθλων μου χάρισε ένα γυναικείο ρολόι (στο τρένο της επιστροφής το πούλησα για 6 πάστες στο συμπαίκτη μου ΠΑΤΡΙΚΗ)»

Πιο δυσάρεστη ανάμνηση: «Ένα περιστατικό πριν το ματς κυπέλου ΕΛΠΙΔΑ-ΠΑΟΚ 3-4 (1953) τότε με είχαν πλησιάσει οι Παοκτζήδες και με έδιναν 25 λίρες για να μην παίξω. Στα αποδυτήρια πριν το ματς πονούσε το χέρι μου και μόλις το έμαθε ο γεν. γραμματέας (ΙΑΚΩΒΟΣ ΣΑΑΤΣΟΓΛΟΥ) νομίζοντας ότι το κάνω επίτηδες μου είπε να φύγω και ότι δεν με είχαν ανάγκη. Έβαλε τον αναπληρωματικό (ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΣΟΣ) να παίξει που έφαγε κοροϊδίστικα γκολ, εγώ επειδή ήθελα πολύ να παίξω έκλαιγα επί μέρες, ήταν κάτι που δεν ξεχνώ γιατί με πλήγωσε πολύ».


Ποιο δύσκολος αντίπαλος: “ΔΕN φοβόμουν κανέναν”

ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΠΑΝΔΡΑΜΑΪΚΟ: “Σήμερα τα πράγματα είναι δύσκολα , δεν παίζουν οι παίκτες για τη φανέλα και ο κόσμος δεν ασχολείται με τα διοικητικά, τότε όσοι ήταν στη διοίκηση της ομάδας γίνονταν αντικείμενο θαυμασμού τώρα τους λίγους ηρωικούς που ασχολούνται τους χλευάζουν. Το ποδόσφαιρο στη Δράμα είναι σε κρίση, τότε έβγαζε η περιφέρεια Δράμας ταλέντα τώρα και στα χωριά οι παίκτες που παίζουν είναι από αλλά μέρη, δεν υπάρχει δυστυχώς άλλο πια το ποδόσφαιρο της γειτονιάς, τότε υπήρχαν στη Δράμα 13 ομάδες ανεπίσημες (γειτονιές).εμένα εκεί με είδε αγωνιζόμενο ο προπονητής ΝΙΚΟΣ ΠΑΓΚΑΛΟΣ και με πήρε στην Ελπίδα (έπαιζα στον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ 12 ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ, όπου έπαιζαν 10 δοξαίοι και εγώ). Από εκεί με είδε ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ και στην πρώτη προπόνηση της ΕΛΠΙΔΑΣ μου είπε ότι θα γίνω ο καλύτερος τερματοφύλακας της ΑΝ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ».

Πρόσθετα στοιχεία:Ο θρυλικός "τίγρης" της " ΕΛΑΦΡΑΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΑΣ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ" (ΕΛΠΙΔΑ) ζει τα τελευταία 14 χρόνια στο ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ ΔΡΑΜΑΣ, είναι συνταξιούχος της Δ.Ε.Η., παντρεμένος με 1 γιο (δικηγόρος στη ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) και 1 εγγονό, τον μικρό ΚΙΜΩΝΑ. Το παράπονο του παππού είναι ότι δεν προλαβαίνει να τον προπονήσει να γίνει ο νέος ΚΙΜΩΝ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ. Ο ΚΙΜΩΝ ήταν αναντικατάστατο μέλος της ΜΙΚΤΗΣ (τότε) ΑΝΑΤΟΛ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ και ήταν ξακουστός σε όλη τη φίλαθλη Ελλάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου