Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

ΜΗΤΡΟΥ Θωμάς




BΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Έτος γέννησης: 1944
Τόπος γέννησης: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Θέση στην ομάδα: ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ
Αγωνιστικοί περίοδοι : 1963-1975
Προηγούμενες ή επόμενες ομάδες: ΑΡΗΣ ΔΡΑΜΑΣ

Αξέχαστο παιχνίδι: 3-1-1973: ΠΑΝΔΡΑΜΑΪΚΟΣ - Ηρακλής Θεσ. 0-0, 3-1 στα πέναλτι, για το Κύπελλο Ελλάδας.

Ποιο δύσκολος αντίπαλος ποδοσφαιριστής: Η κακή ημέρα...
Πρόσθετα στοιχεία: Αξέχαστο παιχνίδι ήταν και το ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ - ΠΑΝΔΡΑΜΑΪΚΟΣ 0-1, την 30-5-1971, πετύχαμε τέρμα στο πρώτο λεπτό και με αυτό παραμείναμε στην κατηγορία.

ΠΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΑΝΑΜΝΗΣΗ : 3-1-1973: Στον αγώνα κυπέλλου με τον Ηρακλή Θεσσαλονίκης: "μετά το ισόπαλο αποτέλεσμα και στην παράταση (0-0) πήγαμε στην διαδικασία των πέναλτι. Απέκρουσα τρία πέναλτι, από τα τέσσερα που εκτελέστηκαν, το πέμπτο το αρνήθηκε ο Ηρακλής. Έληξε ο αγώνας και προκριθήκαμε στους οκτώ του κυπέλλου Ελλάδος. Παίξαμε με τον Πανιώνιο στην Αθήνα, είχε τότε υπέροχη ομάδα και χάσαμε. Ήταν μιά ωραία εμπειρία και ανάμνηση.

ΠΙΟ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗ ΑΝΑΜΝΗΣΗ : "Δεν είχα δυσάρεστες αναμνήσεις, ήμουν και είμαι αισιόδοξος χαρακτήρας και τα προσπερνάω"

ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΠΑΝΔΡΑΜΑΪΚΟ : "Υπάρχουν πολλοί νέοι και δραστήριοι παράγοντες και προπονητές, πιστεύω να έχουμε μέλλον καλό. Γίνεται πολύ καλή δουλειά και υποδομή επαγγελματική. Εγώ τουλάχιστον αισθάνομαι ωραία και θαυμάζω που υπάρχουν ακόμη ήρωες παράγοντες του αθλητισμού στην επαρχία"

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ: "Ευχαριστώ όλους όσους ασχολήθηκαν και στέρησαν χρήματα και χρόνο από τις οικογένειες τους, προσφέροντας αυτά, στην ομάδα που μας ανέδειξε και μας αποκατέστησε επαγγελματικά, κάνοντας μας καλούς πολίτες και οικογενειάρχες."

1 σχόλιο:

  1. Το Θωμά Μητρου το θυμάμαι ως τερματοφύλακα, όντας κι εγω Δραμινός στην καταγωγή.Και δε θα μπορούσα να μη τον γνωρίζω, καθότι η επαγγελματική μου δημοσιογραφική καριέρα μου σηματοδοτήθηκε μέσα απο τα ξερά γηπεδα της τοτε εποχης, ως φίλαθλος αρχικά του Φοίνικα Πολιχνης και μετέπειτα ως ρεπόρτερ- ραδιοσχολιαστής φθάνοντας μεχρι τα μεγάλα σαλόνια.Εδώ και οκτώ χρόνια εχω συνταξιοδοτηθεί, αλλα εξακολουθώ να ασχολούμαι με την ιστορία των ομάδων της περιφέρειας.Ειλικρινά χαρηκα που οι ιστορικοί δεσμοί σας παραμένουν αναλλοιωτοι και ενισχυονται περισσότερο, όσο τα χρόνια περνούν. Υποκλινομαι σε αυτη τη διαχρονικότητα, εκφράζοντας το μεγάλο σεβασμό μου προς ολους σας, τους θεματοφύλακες μιας σπουδαιας και ιστορικης ομαδας.
    Με εκτίμηση:
    Παν. Χαραλαμπίδης
    Πολιχνη-Θεσσαλονικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή