Τετάρτη 18 Αυγούστου 2010

ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ Δημήτριος



ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ Δημήτριος του Κυριάκου
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Έτος γέννησης: 19-1-1942
Τόπος γέννησης: ΔΡΑΜΑ
Θέση στην ομάδα: Μεσοεπιθετικός
Αγωνιστικοί περίοδοι 1957-59 ΑΡΗΣ Δράμας
Επόμενες ομάδες: ΔΟΞΑ Δράμας 1959-61, ΑΙΓΑΛΕΩ 1962-1972 (Α΄ΕΘΝΙΚΗ)


Αξέχαστο παιχνίδι: 1971: ΑΙΓΑΛΕΩ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ 2-0, αμέσως μετά τον τελικό του Γουέμπλεϊ

Ποιο δύσκολος αντίπαλος ποδοσφαιριστής: Μίμης ΔΟΜΑΖΟΣ

ΠΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΑΝΑΜΝΗΣΗ: "Η νίκη στην Καλαμαριά 1-0, με δικό μου τέρμα, που έφερε την παραμονή του Αιγάλεω στην Α΄Εθνική το 1961-62"

ΠΙΟ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗ ΑΝΑΜΝΗΣΗ: "Η μεγάλη μου απόφαση να κρεμάσω τα ποδοσφαιρικά μου παπούτσια, μετά τον αγώνα Αιγάλεω - Παναχαϊκή 1-0".

ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΠΑΝΔΡΑΜΑΪΚΟ : "Είναι ένα σωματείο που παρακολουθώ πάντα και που αγαπώ πολύ (όπως και την Δόξα). Νομίζω ότι δουλεύει σωστά με τις Ακαδημίες και γρήγορα θα έρθουν τα καλά αποτελέσματα"

Πρόσθετα στοιχεία:
"Ιστορική ήταν η ποδοσφαιρική αντιπαλότητα με τον Δομάζο στα μεταξύ μας παιχνίδια"
"Διαμένω μόνιμα στο Αιγάλεω και είμαι παντρεμένος. Με την Αθηνούλα κάναμε 4 υπέροχα παιδιά, που και αυτά με την σειρά τους, μας χάρησαν 5 γλυκά εγγόνια.
Είμαστε μια ευτυχισμένη οικογένεια, όμως πάντα έχουμε στην σκέψη μας την όμορφη Δράμα, με τον υπέροχο κόσμο της. Αυτό αποδεικνύεται από τις συχνές επισκέψεις μου, καθώς και όλων των μελών της οικογένειας μας, στην πόλη μας. Εύχομαι να έχει πάντα υγεία και προκοπή".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου