Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Δήλωση του νέου προπονητή του Πανδραμαϊκού, Στέφανου ΜΕΪΜΑΡΟΓΛΟΥ



 Δήλωση του νέου προπονητή του Πανδραμαϊκού, Στέφανου ΜΕΪΜΑΡΟΓΛΟΥ:
Σήμερα, 30 Μαρτίου 2014, αποδέχτηκα την πρόταση συνεργασίας, που μου κατέθεσε, το Διοικητικό Συμβούλιο του ιστορικού συλλόγου, Πανδραμαϊκός, και έτσι ξεκίνησε η συνεργασία μου, με αυτόν τόν τεράστιο σύλλογο. Αναλαμβάνω την τεχνική ηγεσία της ομάδος, σε μία πολύ κρίσιμη και δύσκολη συγκυρία για τον σύλλογο, ωστόσο δεν φοβάμαι τα δύσκολα, (άλλωστε σε αυτά κρίνεται και φαίνετε ο καλός προπονητής), και πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά, και θα πετύχουμε στήν αποστολή μας. Ευχαριστώ τό Διοικητικό Συμβούλιο της ομάδος τού Πανδραμαϊκού, για την επιλογή τού, στό πρόσωπο μου, και δηλώνω, ότι θα δώσω τόν καλύτερο μου εαυτό, ώστε να γίνει το καλύτερο δυνατό για την ομάδα. Γνωρίζω ότι ο Πανδραμαϊκός έχει πολλούς και φανατικούς φίλους, και αυτό, μου δίδει ένα ακόμη κίνητρο, να εργαστώ σκληρά, ώστε να μπορέσω να δώσω χαρά, στόν υπέροχο λαό του Πανδραμαϊκού, που τόσο πολύ αγαπάει την ομάδα. Το μεγαλείο του Πανδραμαϊκού είναι αξεπέραστο, και το κίνητρο για μένα μεγάλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου