Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

ΓΚΑΪΔΑΤΖΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ

ΓΚΑΪΔΑΤΖΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Γεννήθηκε: 8-1-1975, ΣΕΡΡΕΣ
ΘΕΣΗ: ΣΕΝΤΕΡ-ΦΟΡ και ΧΑΦ
ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΕ στον Πανδραμαϊκό 1993-2000
ΠΡΙΝ: ΔΟΞΑ Ν. ΣΚΟΠΟΥ Σερρών (1988-1993)
ΜΕΤΑ: ΔΟΞΑ ΔΡΑΜΑΣ (2000-2002 Δ' ΕΘΝΙΚΗ), ΔΟΞΑ Ν.ΣΚΟΠΟΥ (2002-2005)
ΠΡΟΣΟΤΣΑΝΗ (2005-2009).
Πιο ΔΥΣΚΟΛΟΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ: ΓΙΟΒΑΝΟΒΙΤΣ (ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ)
ΑΞΕΧΑΣΤΟΙ ΑΓΩΝΕΣ:
ΠΑΝΔΡΑΜΑΪΚΟΣ – Α.Ε.ΠΟΛΥΚΑΣΤΡΟΥ l-l, «ένας επεισοδιακός αγώνας που μας έριξε από την Δ' ΕΘΝΙΚΗ στο τοπικό»
ΠΑΝΔΡΑΜΑΪΚΟΣ-ΑΡΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ 3-1 «Ήταν το πρώτο μου παιχνίδι με ομάδα
της πρώτης Εθνικής προερχόμενος από την τοπική κατηγορία»
ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ - ΠΑΝΔΡΑΜΑΪΚΟΣ για το κύπελλο, «στην αρχή με έβριζαν και μετά
όλοι με χειροκροτούσαν»
Πιο ευχάριστη ανάμνηση: «Γνώρισα με την ενασχόληση μου με το ποδόσφαιρο πολλούς και καλούς ανθρώπους και έκανα πολλές αδελφικές φιλίες»
Πιο δυσάρεστη ανάμνηση:: «Όταν έπεσε η ομάδα στο τοπικό (1999- 2000). Επίσης έχω και κάποια πικρία που ενώ αγωνίστηκε 7 χρόνια και έδωσα την ψυχή μου, δεν άκουσα ούτε ένα ευχαριστώ».
ΓΝΩΜΗ για τον σημερινό ΠΑΝΔΡΑΜΑΪΚΟ: «Ευχή και ελπίδα μου είναι ο ΠΑΝΔΡΑΜ
να βρει τον δρόμο του γιατί δεν είναι για την κατηγορία αυτή και να συνεχίζει να βγάζει
μεγάλους ποδοσφαιριστές»
JIPOΣθΕΤΑ στοιχεία: Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ζει στη ΔΡΑΜΑ, είναι ιδιωτικός υπάλληλος,
έγγαμος και είναι πατέρας ενός αγοριού 2 ετών»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου